Måndag

Usch för måndagar. Usch för huvudvärk. Usch för stort berg av plugg. Stannade faktiskt hemma idag för att jobba vilket känns lite konstigt men ganska bra. Ska verkligen försöka få massor gjort! Började dagen ganska fint ändå med brakfrukost (amerikanska pannkakor med hallon, blåbär och banan) medan jag tittade på sista avsnittet av Game of Thrones. Tittade på den serien för att kunna jämföra den med en av världens första fantasyböcker jag läst (engelskaplugg...). Serien var faktiskt riktigt bra, tror jag ska fortsätta kolla! Varje säsong slutar ju jämt med en sådan cliffhanger att man bara vill fortsätta se direkt. Fast det ska jag ju självklart inte göra. Ska plugga. Nu. Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0