Swedish fika

Har precis gjort semlor och väntar på att pappa ska komma hem så att vi kan fika tillsammans. Jag har faktiskt varit oerhört produktiv idag. Började med att städa hela huset, kollade på damernas tremilen på OS, käkade lunch, sorterade en snart tvåårig hög med sju ton papper och har till och med lyckats plugga. Är rätt nöjd. Ska försöka plugga lite till innan träning och sen laga middag. Ikväll ska jag vara hemma och dega. Dämpa ångesten över kvalitén på svensk tv (mello) med choklad och sova tidigt. Det här lovet har lyckats tråka ut mig helt trots att jag gjort en del mysiga saker. Är tro det eller ej faktiskt riktigt sugen på att komma tillbaka till skolan och kötta den sista perioden av gymnasiet. Har flera spännande fotoprojekt på gång, vi får helt enkelt se vad framtiden har att bjuda på... Kan redan nu hinta om att det kanske kommer upp en ny, lite mer professionell blogg inom snar framtid. Till dess får ni hålla till godo med mitt skitsnack. Nu ska jag fika. Trevlig helg på er därute. Puuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0