Hemmakontoret

Godmorgon alla glada! Sitter hemma idg eftersom jag har studiedag. Händerna ihop för det, verkligen välbehövligt. Ska faktiskt ägna dagen åt just studier och har börjat redan nu. Sitter vid köksbordet i mjukisar med tända ljus och dricker te. Plus att jag pluggar och planerar... Men om man ändå ska göra tråkiga saker kan man lika gärna försöka mysa till det och hittills tycker jag att jag har lyckats rätt bra. Skriver in alla datum och tider för balträningar i min kalender. Dansträningarna börjar faktiskt redan nu på söndag! Ska faktiskt bli riktigt kul. Ungefär lika kul som det var att börja blogga igen. Nu ska jag sluta skjuta upp saker och börja plugga hehe... Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0