Äntligen fredag

Sista dagen på den här veckan. Ingen mer skola och är dessutom ledig från jobbet. Kunde inte ha blivit så mycket bättre. Möjligtvis bortsett från den äckliga förkylningen som inte blev ett dugg bättre av onsdagens 100-dagarsfest. Fortsätter jag hosta som jag gör nu kommer jag ha ett synligt sexpack på söndag... Inte något ont som inte har något gott med sig!

Studentmössorna levererades till skolan imorse så vi får hämta dem på tisdag. Jag längtar redan nu. Nu är det inte långt kvar till studenten. Tänker skriva cv och kolla upp ansökningar till universitet/folkhögskola i helgen, måste börja ta tag i det där. Livet liksom. Fast innan jag får ta studenten måste jag fixa gymnasiearbetet. Opponeringen är på onsdag så jag sitter och plöjer igenom både min egen rapport och den jag ska opponera på. Totalt sett blir det sådär 100 sidor jag ska läsa och kommentera på. Känns ju stabilt. Bara att börja. Trevlig fredag på er allihop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0