Gårdakvarnar & skit

Jag älskar våren. Att solen kommer tillbaka med full kraft, att fåglarna kvittrar, att dammet på gatorna snart kommer att sopas bort. Doften i vinden, doften av något nytt.

Sitter på trappan i solen och njuter efter först frukost i solen med ELLE-tidning och sedan en ordentlig långpromenad ut på landet. Jag älskar verkligen min lilla by, jag har det bra här. Att ha så nära till naturen är något jag verkligen är tacksam över. Man ser de fina gamla gårdakvarnarna men man ser skiten med. Fast skiten är ganska charmig. En ångande komocka på vägen gör mig så mycket lyckligare än en krossad flaska på gatan.

Nu ska jag fortsätta med lite dusch och plugg innan jag ikväll åker på middag för att fira fina Cassies födelsedag. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0