Sunny Sunday

Idag är det så vackert väder att jag inte vill göra något annat än att vara utomhus. Gå jättelånga promenader och gräva i trädgården. Tyvärr ska jag åka och dansa inne i en illaluktande sporthall som vanligt. Själva dansen är jätterolig men idag har jg ingen lust. Min stackars hjärna kommer inte att klara av blandningen av både höger- och vänstervals. Känner mig superofräsch och har lite halvpanik över att jag MÅSTE välja bilder till utställningen idag. Lite ångest på det faktiskt. Försöker att täcka över allt med lite smink. Får se hur det kommer fungera. Tips är att ögonskuggepaletten 50 matte chocolates från Isa Dora är helt fantastisk. Fem olika bruna nyanser som fungerar jättefint ihop och kan ge en naturlig skuggning om man inte råkar ta i lite för mycket...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0